marți, 6 mai 2014

Cremă de mâini - Cutex [review]

 Bună! 
  
 În general pentru hidratarea pielii mâinilor nu folosesc o cremă specifică,apelez mai mereu la unturi vegetale sau la o loțiune de corp hrănitoare.Însă dacă am ocazia să încerc diverse produse nu refuz,cum s-a întâmplat și cu această cremă pe care am primit-o atunci când am cumpărat un gel de duș. 
  

Deși produsul pe care eu l-am avut e o miniatură de 15 ml mi-a ajuns pentru două săptămâni de folosire,seară de seară.În primul rând mi-a plăcut faptul că se absoarbe imediat și hidratează bine pielea.La început mirosul mi s-a părut cam puternic dar pe parcurs m-am obișnuit cu el și asta pentru că e plăcut,floral. 
  
Această cremă,pe lângă uleiul de migdale care e nutritiv și reparator,conține și keratină,cunoscută pentru proprietățile benefice pe care le are asupra unghiilor(și a părului).Eu nu am probleme cu unghiile,nu le-am avut niciodată exfoliate,casante sau moi așa că nu pot să spun dacă ajută la fortificarea acestora. 
  

Dacă aș fi dependentă de crema de mâini cu siguranță aș cumpăra-o,în primul rând pentru că nu lasă peliculă grasă la suprafața pielii.Eu nu suport această senzație pentru că-mi dă impresia de murdărie. 
  
Nici prețul nu e mare,în jur de 3€ pentru 100 de ml.Dacă o vedeți pe undeva și vreți ceva nou o puteți încerca,nu aveți nimic de pierdut! 
  
Vă pup. 

17 comentarii:

  1. Daca are parfum floral sigur as vrea sa o incerc :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru hidratarea mainilor prefer unturile sau crema pentru corp .
    Eu am o singura crema de maini care ma tine mult timp :D
    Pupici :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut una de la Oriflame acum ceva timp si m-a tinut vreun an,deci cunosc situatia.Pana la urma a trebuit sa o arunc pentru ca expirase,nu pentru ca as fi consumat-o.:))
      Pupici,Ana.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Da,Alina..e un produs bun.Sigur ar fi pe placul multor...maini. :D

      Ștergere
  4. Din pacate nu acord foarte multa atentie hidratarii mainilor si stiu ca e gresit,dar cand imi aduc aminte mai folosesc si eu cate o crema de maini (in special iarna),dar de "dimensiuni" reduse,vreo 50 ml :D.In general folosesc crema/lotiunea/untul de corp si pentru maini.
    La fel ca si tine,daca as folosi mai des creme de maini sau daca le-as termina pe cele pe care le am deja si ar trebui sa-mi iau crema (si as gasi-o si la noi),m-ar tenta aceasta crema,mai ales ca are un miros floral :).
    Multumim pentru review :*.
    Te pup scumpo :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am momente in care imi simt mainile extrem de uscate si chiar trebuie sa ma "ung" cu ceva,e musai!:D Dar mi-e mai usor sa folosesc ce am prin casa,un ulei sau unt vegetal,crema de galbenele sau Nivea.Bine ca nu am si obsesia cremelor de maini ca as face colectie,asta mi-ar mai lipsi! :))
      Te pupacesc,iubita! :*

      Ștergere
  5. Asa ca tine nu ma indrept special spre o crema de maini, da, am folosit si mai folosesc, insa e o actiune optionala mai mult din curiozitate. Suna foarte bine crema testata. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mai folosesc crema de maini,Mihaela,dar destul de rar.Atata timp cat am alte produse care o inlocuiesc cu succes,nu vad de ce as cumpara-o.Pupici.

      Ștergere
  6. Pe mine ma atrage ideea parfumului floral. :) Retin recomandarea ta, in cazul in care as avea ocazia sa o intalnesc!
    O crema de maini atat de buna incat mi-a ramas in minte (pe langa cea cu arnica de la YR) este de la Cosmetic Plant, cu ulei de masline.
    Multi pupici, Oana!
    Ilda
    lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultima perioada parca aud tot mai des vorbindu-se despre produsele Cosmetic Plant.Am folosit si eu cateva,chiar urmeaza sa fac review unei creme exfoliante.O sa tin minte cremele despre care mi-ai zis,poate o sa fie nevoie sa le recomand cuiva vreodata! :D
      Pupicei,Ilda.

      Ștergere
  7. Desi ma hidratez consumand multa apa in fiecare zi, am tot timpul mainile foarte uscate. Am o crema de corp pe care o folosesc, insa nu are un efect indelungat, asa cum mi-as fi dorit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maya,nu stiu daca este vreo crema care sa hidrateze pe timp indelungat.Crede-ma ca eu as fi cea mai fericita daca as gasi-o! :D

      Ștergere
  8. Cristina Barbieru15 mai 2014 la 16:30

    Eu folosesc foarte desc crema de maini , ar fi o idee sa o incerc ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine ca esti constanta cu aplicarea cremei de maini,Cristina.Eu aplic lotiune sau uleiuri doar cand imi simt pielea foarte uscata! :D Te pup.

      Ștergere
  9. :)) E bine ca nu le arunci Mada,asa se poate bucura alta persoana de ele.
    Iti multumesc pentru nominalizare,am facut acum ceva timp tag-ul acesta dar o sa-l repet pentru a raspunde intrebarilor propuse.Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP