miercuri, 11 decembrie 2013

DIY - Suporturi pentru produse de make-up

Daca sunteti pasionate de make-up cu siguranta aveti o multime de produse si pensule de care va "impiedicati" mereu.Iar daca sunteti cat de cat organizate,le dositi prin dulapioare atat de bine,incat si voua vi se intampla se la mai rataciti uneori si sa le gasiti dupa muuult timp cand,cel mai sigur,ajung in cosul de gunoi fiind deja expirate.
Azi o sa va arat cum sa va aranjati produsele intr-un mod extrem de simplu.Aveti nevoie doar de sticle goale(de diverese dimensiuni),foarfece si o bricheta.


Nu trebuie decat sa taiati sticla la marimea pe care o doriti dupa care ardeti marginile acesteia pana cand suprafata devine fina.

Puteti sa o lasati asa sau sa va jucati cu focul(la propriu si cu grija) si sa creati diverse modele.:D


Daca aveti timp,rabdare,chef,inspiratie,imaginatie si mai ales putin talent puteti sa faceti adevarate opere de arta.Eu m-am rezumat doar la putin sclipici pe care l-am "lipit" cu ajutorul unui top-coat transparent.Insa voi,cele mai pricepute,le puteti picta sau infrumuseta cu pietricele sau diverse decoratii.

Cam asa arata o parte din recipientele mele.Eu le folosesc pentru a tine in ele pensule de nail-art,pe cele de machiaj sau diverse produse de make-up pe care vreau sa le am la indemana.In cele mici am pus balsamurile de buze,pe care le tin pe noptiera dar le-am mai utilizat si pentru a depozita dischete demachiante sau diverse accesorii pentru par.


In titlu am scris ca aceste suporturi ar fi pentru produse de make-up,dar in functie de dimensiunea si grosimea sticlei puteti face diverse recipiente,de exemplu vaze pentru flori.De asemenea puteti sa umpleti sticlele cu nisip colorat sau pietre decorative,si nu numai.Important e sa va lasati imaginati sa zburde si restul vine de la sine.

Sper ca v-a fost utila aceasta postare.:)

Va pup.

13 comentarii:

  1. Pentru pensule am nevoie; cu toate ca le folosesc destul de rar!
    Tare draguta postarea ta! :)

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pe cele de nail-art le folosesc destul de des si mereu le ratacesc,asa ca aceste recipiente imi sunt de mare ajutor pentru a le tine "unite".:D
      Pupici,Ilda.

      Ștergere
  2. dragut <3
    eu mi le depozitez in geamantan :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu ti-e greu sa-l deschizi de fiecare data cand vrei un produs? :D

      Ștergere
  3. arata bine!
    cred ca voi incerca si eu pentru un suport de pensule:)
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee simpatica! :) mereu imi pierd din produse pentru ca le tin imprastiate :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place,Lorena. Exact la fel mi se intampla si mie cu unele produse!! :D

      Ștergere
  5. Me like it!Si eu mi-am facut un astfel de suport,pana am gasit intr-un magazin niste cani foarte haioase si le-am luat pentru a-mi crea propriul colt vesel :D.Eu pe ale mele le-am lasat simple,nu mi-a trecut prin cap sa intrebuintez sclipicel :D.Poti sa legi recipientele si cu o fundita din organza,sau alte cele,dar asa cum ai spus si tu,totul tine de imaginatie :).
    Te pup iubita :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am pus o fundita ulterior,nu din organza,dar arata foarte bine! :D
      Te pup si eu.

      Ștergere
  6. :)) Ce bine de tine,Mada! Eu ma machiez sau imi fac unghiile si dupa 10 min nu mai stiu ce am facut cu pensulele sau cu unele produse.Sunt tare uituca,am nevoie de organizare!:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am scos niste pahare si le folosesc, ideea e foarte draguta, imi plac si cutiile de conserva imbricate in sfoara. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place ideea cu sfoara,am vazut-o aplicata si chiar e interesant efectul rustic pe care il capata obiectele respective.Pup.:*

      Ștergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP