miercuri, 9 octombrie 2013

Review - Gel de dus Winter Cocoon - Avon

Buna!

Cred ca gelurile de dus sunt cele mai consumate produse cosmetice de catre femei(si de barbati,sper!).Sunt absolut sigura ca fiecare dintre voi are in momentul de fata cel putin doua(in cel mai bun caz) geluri  desfacute,care asteapta cuminti sa fie folosite.Ei bine,eu am nu mai putin de 4 si pot spune ca sunt foarte mandra de mine,avand in vedere ca au fost perioade cand prin baia mea se perindau si cate 8 recipiente cu potiuni frumos mirositoare.Unul dintre ele este acest gel de dus de la Avon,produs relativ nou,atat in colectia mea cat si in brosura.

In mare,va spun ca imi plac gelurile de dus de la Avon,Lagoon era pana acum preferatul meu.Spun era,pentru ca locul acestuia a fost luat acum de catre Winter Cocoon.Si cum sa nu iubesti acest produs cand e aproape perfect?!



In primul rand,miroase foarte bine.E un miros dulceag,de vanilie,fara sa fie insa prea "greoi",desi pe mine nu m-ar fi deranjat daca ar fi fost mai puternic.E super cremos si face o spuma fina si bogata.E produsul perfect pentru zilele friguroase,in care tot ce-ti doresti este sa ajungi acasa si sa faci o baie fierbinte si sa te  lasi invaluita de o aroma delicioasa si relaxanta.

E un produs la indemana oricui,pretul e destul de mic,intre 6-7 ron asta depinzand si de ce oferte prindeti.Din pacate acest miros pe care am tot incercat sa-l descriu,nu persista prea mult pe piele.Nici la capitolul hidratare nu sta prea bine,dar de asta exista cremele de corp.M-as bucura ca in "familia" Winter Coocon sa-si faca aparita rapid si un exfoliant de corp,o lotiune sau chiar o apa de corp parfumata.Deocamdata insa ma multumesc cu gelul de dus,pe care vi-l recomand si voua.Cu siguranata nu veti fi dezamagite.

Va pup.


12 comentarii:

  1. Tentant ! Si ambalajul este tare dragut :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am avut astazi gelul in catalog si ma tenta pentru ca avea un miros foarte placut.Acum m-ai convins sa il cumpar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti plac mirosurile dulci,sunt convinsa ca o sa te indragostesti iremediabil de acest gel de dus! :D

      Ștergere
  3. SI eu ador Lagoon!A fost dragoste la prima "mirosire".Faza e ca mie in general imi plac aromele mai intense, mai barbatesti si mai marine :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie mi-au placut foarte mult gelurile de la Avon.Preferatul meu era cel cu lavanda...atat de preferat,incat acum daca simt miros puternic de lavanda ma ia cu ameteli :)).Pot numai sa ma gandesc cat de mult iti place sa fii rasfatata de mirosul de vanilie :D.
    Te pup scumpis :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu-mi place mirosul de lavanda,in schimb cel de vanilie e printre favoritele mele,in special toamna si iarna.Vara nu prea il suport nici eu.:D
      Pup.:*

      Ștergere
  5. Mereu mi-a placut gama de geluri de dus de la Avon, dar am cam ramas rau in urma cu shoopingul la ei. Urmeaza sa ma redresez :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP