miercuri, 5 iunie 2013

Review - Crema anticelulitica Babaria

"Celulita este acel dusman al frumusetii pielii care da aspectul neplacut de „coaja de portocala” si care le afecteaza pe 90% dintre femei".(articolul intreg aici)
Din pacate eu nu sunt atat de norocoasa incat sa fac parte din restul de 10%,asa ca tot ce-mi ramane este sa sper ca intr-o zi voi gasi o crema minune,care sa-mi indeparteze inestetica celulita de una singura,in conditiile in care eu nu mananc foarte sanatos si nici cu sportul nu prea ma omor.:D Stiti cum se zice,pana iti gasesti printul trebuie sa saruti mai multe broaste.Acum intre noi fie vorba,eu printul l-am gasit foarte repede,nu am fost nevoita sa sarut toate broastele din balta.Mai greu este cu cremele,ca am tot incercat diverse si nu am gasit-o pe cea miraculoasa.Insa eu nu-mi pierd speranta,inca mai am de probat muuulte,asa ca cine stie,intr-o zi poate,poate....:)) Momentan o folosesc pe cea de la Babaria(protagonista postarii) si pare ca nu se mai termina!
 
 
Pro:

*cantitate mare - 400 ml
*pret mic - 6.5 euro
*miros foarte placut
*hidrateaza pielea
 
Contra:

*desi consistenta este densa(pare un unt de corp),intra rapid in piele,eu consider acest lucru un dezavantaj pentru o crema anticelulitica,nemaivand timp pentru masajul mentionat in instructiunile de folosire al fiecarui produs de acest gen
*celulita nu este diminuata,nici vorba de eliminarea acesteia.(cum se mentioneaza in descrierea "oficiala")
 
 
Folosesc aceasta crema de o luna in FIECARE seara si tot ce am observat este faptul ca hidrateaza bine si pielea e mai fina,insa nimic mai mult.Eu cred ca acest aspect poate fi obtinut cu absolut orice crema hidratanta,oricat de ieftina ar fi,in conditiile in care este aplicata in mod constant.Mai am cam un sfert din ea si deja m-am plictisit,abia astept sa o termin!Imi place mult de tot mirosul,nu este specific anticeluliticelor(plante,medicamente,mentol,etc..).Clar nu o voi mai cumpara,iar dupa ce o termin,renunt o perioada la cremele din comert si o sa folosesc un ulei anticelulitic facut de mine.O sa postez "reteta" in curand. :)
 
Pupici colorati!
 
 
 

8 comentarii:

  1. dintre toate cremele anticelulitice folosite pana acum care ti se pare cea mai buna?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a placut roll-on-ul anticelulita rebela de la Garnier.Dupa ce am folosit acest produs am observat ca pielea era mai intinsa si mai tonifiata,insa de celulita nu m-a scapat.Ca si punct negativ,crema se absoarbe foarte repede si dispozitivul acela micut de masaj,"prinde"pielea,asta pentru ca suprafata este uscata si nu aluneca asa cum ar trebui.Insa am folosit dispozitivul pentru masaj impreuna cu ulei de masline,si chiar mi-a placut,nu am mai avut parte de acele ciupituri,care sunt chiar neplacute.La un moment dat l-am ratacit si nu l-am mai cumparat,dar nu pentru ca nu as fi fost multumita de rezultate,ci pentru ca imi place sa incerc produse noi.Poate intr-o zi o sa ma reintorc la el. :)

      O zi frumoasa!

      Ștergere
  2. si eu ma confrunt cu aceeasi problema! sper sa gasesc ceva care sa ma scape de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper acelasi lucru,de aceea tot incerc diferite creme,poate la un moment dat o sa gasesc una care sa ma scape de "problema". :D

      Ștergere
  3. Oana, reteta o vrem cat mai curand :D Ca vine vremea de plaja si eu tot cu celulita pe mine sunt :((


    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria,sa stii ca nu esti singura,asa ca si consolare. :)) Gata,dorinta iti va fi indeplinita,editez pozele si fac postarea. :D

      Te pup.

      Ștergere
  4. Și eu am această problemă. Să vină cineva cu o cremă miraculoasă! :))) Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine ar fi sa existe aceasta crema miraculoasa.:)) Daca o gaseste cineva,sa ne anunte si pe noi! :D Te pup si eu. :**

      Ștergere

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP