miercuri, 15 mai 2013

Review:Spuma de curatare aqua effect Nivea (piele uscata si sensibila)

Dragelor,astazi o sa va spun cateva cuvinte despre acesta spuma deoarece este pe duca,si inainte sa o introduc intr-o alta serie de produse terminate,am vrut sa va dau mai multe detalii,poate sunteti interesate de achizitionarea ei in viitor.


 

Mi-am cumparat aceast produs toamna trecuta,cand pielea deja incepuse sa mi se usuce pe obraji.Probabil v-am mai spus,insa o sa repet ca tenul meu este mixt...iar in anotimpurile reci are tendinta de uscare in zona obrajilor.Eu inca nu ma prea pricep sa "descifrez" ingredientele..stiu ca parfumul si alcoolul sunt doi iritanti foarte puternici.Din intamplare,inainte sa cumpar acest produs m-am uitat pe spatele recipientului si am observat ca acesti doi inamici sunt pe la sfarsitul listei.In general(rusine sa-mi fie!)cumpar produsele dupa cat de frumos e ambalajul,nu dupa felul in care sunt formulate din punct de vedere chimic.Ce-i drept,in ultimul timp m-am mai desteptat si sunt ceva mai atenta la ce cumpar,insa numai in cazul produselor pentru ingrijirea tenului,pentru ca il am extrem de sensibil.(si asta tot datorita unor creme "minune").
 
 
 
 
Puteti observa ca spuma nu este una densa,pana sa fac poza a si inceput sa se lase si sa curga.In primele zile mi-a iritat putin fata desi produsul este recomandat pentru piele sensibila si uscata.Insa nu am renuntat la a o folosi si in cateva zile nu am mai avut aceasta problema.Dupa utilizare nu am  simtit acea senzatie de strangere insa nici nu mi-a hidratat sau ameliorat zonele uscate de pe obraji.Atentie insa,aceasta spuma NU este una demachianta,este un produs solubil in apa,care completeaza procedeul de curatate a tenului .Nu va asteptati sa indeparteze de una singura machiajul,mai ales pe cel din zona ochilor!Mirosul este specific demachiantelor si cremelor Nivea,desi parfumul este ultimul pe lista ingredientelor,mie mi se pare foarte puternic.Avand in vedere ca am folosit aceasta spuma timp de 7 luni de zile,zilnic(dimineata si seara),mirosul deja mi se pare insuportabil!Nu am observat imbunatatiri ale tenului de cand am inceput utilizarea ei,dar nici vreo inrautatire  vizibila.Nu o sa o mai cumpar o buna perioada de timp,poate la toamna o sa revin la ea,insa pana atunci vreau sa incerc alte produse,cu un miros mai discret,care sa nu-si lase atat de puternic amprenta in fosele mele nazale.:)) Va las mai jos si lista de ingrediente,sper ca voi va pricepeti mai bine decat mine la acest capitol!
 
 
 
 
Pupici.
 
 
 

Un comentariu:

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP