duminică, 21 aprilie 2013

Review mascara Extra Super Lash - Rimmel

Deoarece toate suntem in cautarea rimelului perfect,am decis sa va vorbesc astazi despre Extra Super Lash de la Rimmel.Va spun sincer ca nu mi-ar fi atras atentia daca l-as fi vazut intr-un stand,de altfel,e posibil sa il fi vazut,dar nu i-am dat importanta.Acest rimel a ajuns in mainile mele prin intermediul unei reviste,fiind oferit cadou impreuna cu aceasta.
 
 
 
 
Nu as fi cumparat acest rimel,mai ales ca nu am avut o experienta prea placuta cu un altul,de la acceasi marca.Dar pentru ca mi se terminase preferatul meu(o sa va vorbesc despre el in curand),m-am hotarat sa il incerc pe acesta si bine am facut,pentru ca m-a surprins in mod placut.O sa vedeti poza de mai jos impartita in trei parti,in prima parte genele mele sunt nerimelate,apoi vedeti,pe rand genele cu unul si respectiv doua straturi de rimel.
 
 
Dupa cum vedeti,genele mele sunt deschise la culoare,scurte si rare(o bucurie,ce sa mai vorbim :D),de aceea mereu am cautat un rimel care sa-mi aporte volum,nu neaparat lungime.Dupa cum vedeti,acest rimel separa binisor genele si le ofera volum si lungime,nu este un efect WOW,dar la cele 5 gene pe care eu le detin asta ar fi practic imposibil :)).Nu incarca genele iar aspectul oferit este  unul natural,perfect pentru machiajul de zi cu zi.
 
Ce nu-mi place totusi la acesta este consistenta,pasta fiind cam groasa,dar nu este ceva ce nu poate fi rezolvat.Si inca un aspect negativ,din punctul meu de vedere,ar fi ca in momentul rimelarii periuta(desi este mica) imi atinge mai mult decat o fac alte rimeluri pleoapa,si implicit,iese un mic dezastru cam greu de remediat daca deja aveti  machiajul finalizat,pentru ca stergeti si jumatate din acesta.;)) Daca sunteti putin mai atente si aveti mai multa rabdare,poate ca nu o sa aveti aceasta problema.:)
 
In concluzie,imi place acest rimel,o sa il folosesc pana cand o sa-l consum,dar nu l-as cumpara pentru ca mereu ma intorc la preferatul meu...o sa aflati in curand care este acesta! :D
 
Va pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP