marți, 23 aprilie 2013

Review-Exfoliant facial Cien

Buna,fetelor!
 
Azi revin cu un review al exfoliantului facial de la Cien(Lidl).
Am inceput sa folosesc acest tip de produs inca din generala,cand nu stiam inca de existenta celor din comert si utilizam malai amestecat cu pasta de ras.DA,ati citit bine!!Aveam in clasa o colega cu o acnee severa si una dintre profesoarele noastre a sfatuit-o sa isi dea cu pasta de ras pe fata,dupa care sa maseze cu malai si sa clateasca cu ceai de musetel.Eu nu aveam probleme de genul acesta,imi apareau doua-trei cosuri,in "acea" perioada a lunii.Si la ce ma gandesc eu,in naivitatea mea?Ia sa-mi fac si eu potiunea asta magica,sa vezi ca nu o sa-mi mai apara nici macar un cos si o sa arat ca in reviste.:))Pe atunci,acest amestec,nu mi-a facut nici rau,nici bine..nu am observat nimic special,doar tata vedea cum pe zi ce trece cantitatea de pasta de ras scade considerabil si nu-si gasea o explicatie.:)) Acum,amintindu-mi de toate porcariile pe care le aplicam pe fata(pe principiul asa a facut "X" si uite ce ten frumos are),imi dau seama de unde vine sensibilitatea EXTREMA a tenului meu.Si acum sa va spun cate ceva despre acest exfoliant.
 


Pro:*miros placut,a proaspat
    *particule exfoliante fine
    *pret mic(aproximativ 2 euro)
    *cantitate mare:150 ml
    *consistenta de gel,nu curge
 
Dupa cum vedeti,acest exfoliant are toate caracteristicile pentru a se transforma in favoritul fiecareia,insa...preferatul meu cu siguranta nu e.Nu este agresiv cu tenul,va spuneam ca are particule fine.Cand l-am folosit prima data,am aplicat aproximativ cantitatea pe care o vedeti in poza de mai jos

 
Am stat 5 minute sa-mi "scot" spuma de pe fata si tot aveam impresia ca nu o indepartasem complet.Insa apoi a venit bucuria,am simtit ca fata ma "strange" si ca fruntea imi ia foc.Ma uit in oglinda si..ce chip frumos rasare,nu-i al meu,al meu e oare? :)) Fruntea mea era rosie ca racul!Aceasta senzatie de usturime a mai durat vreo 10 minute,desi am aplicat imediat apa termala si o crema hidratanta.Initial am crezut ca am aplicat prea mult produs si ca nu l-am clatit bine si i-am dat dreptul la a doua sansa(si ultima).Aceeasi poveste,desi am aplicat putin gel,de spuma densa tot nu am scapat.Si nici de inrosire si usturime.Tineti cont ca eu am un ten foarte sensibil,e posibil ca voi sa nu aveti aceste probleme,si sa va placa produsul.Acest exfoliant este pentru tenul normal/mixt si se poate utiliza zilnic.Daca aveti ten mixt dar sensibil(ca al meu),NU va recomand acest produs.Ca sa nu il arunc am inceput sa il folosesc pentru corp,si e ok,desi fiind special pentru fata,nu are are acceasi putere de exfoliere.Cam asta este experienta mea cu exfoliantul de la Cien,acum folosesc unul de la Garnier si sunt cat de multumita,desi tenul tot se inroseste usor in prima faza.In curand o sa trec la exfoliantii chimici,si sper ca nu o sa mai am aceasta problema.
 
O saptamana frumoasa si linistita va doresc!Va pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP