marți, 16 aprilie 2013

I love candy pink-body splash H&M

     Buna!
 Am revenit,tot astazi,cu o postare mai scurta,la cealalta m-am cam intins..:))
 Acum ceva timp cautam un mini-parfum pentru a-l putea purta mereu in geanta,pentru ca am un spatiu limitat,ca sa-i zis asa.Ador gentile enooorme,insa cele mici mi se par mai practice si mai usor de purtat.Din acesta cauza mai mereu caut cosmetice in miniatura,ca sa nu-mi ocupe mult spatiu,dar nici sa cantareasca o tona.Zis si facut...am dat iama prin magazinele de specialitate sa-mi intalnesc "alesul"! :D Gasisem eu unele variante,dar parca nu eram pe deplin convinsa si am zis sa "dau o tura" si prin H&M,in ultimul timp am vazut ca au chestii destul de dragute.Si nu m-am inselat!De la departare mi-au sarit in ochi sticlute si borcanele ambalate in roz si verde,desi nu aveam idee ce erau..aratau ca niste bombonele!M-am apropiat si am vazut niste recipiente minuscule si adorabile..DA,exacte ceea ce cautam...PARFUM!!L-am mirosit pe cel verde..mi-a placut,era de pere..il iau si pe cel roz la "controlul olfactiv" cand......simt ca ma indragostesc!! :)) A fost clar,dragoste la prima mirosire!Eram in culmea fericirii,pentru ca acest parfum mirosea DIVIN, a bomboane,dulciuri,guma de mestecat..nici nu stiu cum sa explic.Aaaa..uitasem sa va spun ca eu ADOR parfumurile cu mirosuri dulci,de flori,fructe,prajituri..mi-as turna si esenta de vanilie pe mine,pana la acest stadiu ajunge nebunia mea! :D:D Am zis ca imi iau 10..DAR............pentru ca atunci cand totul pare perfect trebuie sa apara si un DAR..toate,absolut TOATE parfumurile erau incepute,testate..majoritatea mai bine de jumatate.Am zis ca fac o criza nervoasa..in cateva secunde treceam de la extaz la agonie.:)) Oare numai mie mi se intampla asa ceva??!!Oare persoanele care testeaza un produs,chiar nu se uita deloc,cand vezi ca pe raft sunt deja 2-3 parfumuri desfacute..la ce-ti bagi nasul in toate si faci ravagii pe unde treci???Mie acest gest mi se pare unul de o nesimtire fara margini.:( In fine,ca iar ma abat de la subiect...:p M-am uitat pe toate rafturile si nu am gasit niciunul intr-o stare mai acceptabila,si oricat de mult mi-ar fi placut,nu as fi platit un parfum pe trei sferturi consumat.Dar din fericire,totul s-a terminat cu bine,pentru ca am gasit din aceeasi gama alt produs cu acelasi miros si anume "I love candy pink-body splash"!
Contine 100 de ml,clar nu e potrivit pentru gentutele mele,insa am gasit o alternativa.Avand in vedere ca recipientul are o pompita care se desfileteza,pot transfera produsul intr-o sticluta din acelea mici cu pulverizator,pe care le puteti in magazinele chinezesti(si nu numai).In felul acesta,am rezolvat problema,ba chiar am facut o afacere mai buna..pe 100 de ml am dat 2.95 euro,in conditiile in care parfumul avea minim 10 ml...la aproximativ acelasi pret.Chiar daca e mai putin concentrat,mirosul tine lejer 3-4 ore.Din pacate,cred ca aceasta colectie era limitata,pentru ca nu am mai gasit nici unul dintre aceste produse cand am mai trecut prin H&M..dar eu tot mai sper ca vor reaparea,desi inca mai am unul intreg.Imi place atat de mult,incat as vrea sa il am mereu printre produsele mele,ar fi mereu la loc de cinste.:))
 Daca il gasiti intamplator sau o sa reapara si va plac parfumurile cu miros dulce,va recomand din tot sufletul acest produs,este perfect!!
  Va pup!!


P.S:Numai "postare scurta" nu e asta!! :))
Ce sa fac daca..ma ia "scrisul" pe dinainte..:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP