joi, 18 aprilie 2013

Despre seruri de par


Daca zilele trecute va vorbeam despre rutina de ingrijire a parului,astazi am ales sa va spun cateva ceva despre partea finala,ca sa-i zic asa,a acesteia si anume:serul de par.Primul ser de par pe care l-am avut a fost cel de la Avon,pentru varfuri uscate.Desi imi place sa incerc produse noi,acesta un imi lipseste niciodata din dulapiorul cu cosmetice.Pur si simple,il ador!.O sa va spun mai multe despre el in randurile urmatoare.Dar o sa incep sa va vorbesc despre ele in ordinea in care le puteti vedea in poza.
 

Primul produs prezentat este de la Deliplus.Aici o sa deschid o paranteza si o sa va spun ca aceasta marca,Deliplus,o puteti gasi doar in Spania..este marca alba a lantului de magazine Mercadona.De ce am ales sa vorbesc despre aceasta marca daca nu  puteti achizitiona produsele din Romania?Ei bine,pentru ca majoritatea au o ruda,un prieten sau cunostinta in Spania,care v-ar putea facilita procurarea acestor cosmetice.:)) Unele dintre ele,despre care o sa va dau detalii in curand,sunt chiar foarte bune,sa nu mai zic ca au preturi destul de accesibile,preturi de criza le-as zice eu.:D Deja am cateva produse preferate si sunt absolut sigura ca o sa se transforme si in favoritele voastre daca aveti ocazia sa le incercati.O sa fac o postare numai despre produse ce apartin acestei marci si care sunt un “must-have”. :D Gata,am incheiat paranteza! :))

Deci prin traducere,cum sunt sigura ca deja v-ati dat seama:

1.Ser fluid iluminator,Deliplus:
Pro:*miros placut,desi in momentul in care il torn in palma pentru a-l aplica,are un usor miros a alcool(si nu ma mira,acesta fiind al doilea ingredient din copozitia sa) acesta nu este deranjant,cel putin pentru mine.

        *cantitate mare:200 ml
        *pret mic,nu mai stiu sa va zic exact,dar nu depasaseste 3 euro
        *dupa aplicare varfurile capata o stralucire discreta

         *recipient din plasic

Contra:*poate pentru multe dintre voi,continutul important de alcool,insa contrar asteptarilor nu  usuca parul..ba din contra,il lasa matasos

             *avand o consistente destul de lichida,e posibil ca de multe ori sa un ne dam seama de cantitatea aplicata si parul sa nu mai capete acel aspect de sanatos,ci sa para mai degraba de nespalat.Atentie deci la aplicare produsului,mai bine incepeti cu o picatura,doua si vedeti cum se intinde pe par,daca nu e suficient,mai puteti adauga.
            *mirosul nu persista foarte mult(desi pentru unele dintre voi aceasta ar fi considerata o calitate,mie personal imi place sa simt mirosul atunci cand imi flutura pletele in vant :D)

  In descrierea produsului ni se spune ca protejeaza parul de caldura uscatorului,nu stiu sa va spun daca este asa,pentru ca un l-am folosit niciodata pe parul umed,inainte de a folosi uscatorul.Toate serurile le folosesc pe parul uscat.Acest produs este bunicel,il recomand,dar nu l-as mai recumpara,pentru ca o sa folosesc din el vreo 2 ani la ce cantitate are si pana atunci,cu siguranta apar produse noi,pe care o sa vreau sa le incerc.

2. Dry Ends Serum,Avon.Acest ser este iubirea mea inca din liceu,e singurul produs caruia i-am ramas fidela cu toate ca au trecut aproape 10 ani de atunci.Ohhh..I’m a Little old,I know! J Acestui produs nu am ce sa ii reprosez,fapt pentru care nu o sa aiba vreo critica sau vreun contra.Mirosul este divin(multe persoane m-au intrebat ce parfum folosesc) si persista pana la urmatoarea spalare,este usor de aplicat,un ingrasa parul,ofera stralucire,firele rebele se domolesc.Si toate astea pentru mai putin de 15 ron(depinde de ce oferta prindeti).Daca as fi totusi sa-i gasesc vreun defect,acesta ar fi,sa zicem,cantitatea micuta(30 ml).As vrea sa il pot cumpara in sticle de 1000 ml,sa-mi ajunga!! =)) Nu mai stiu de cate ori am cumparat acest produs,dar va puteti inchipui! :D La un moment dat l-au scos din brosura,si aparuse o noua gama iar distribuitoarea mea de atunci mi-a zis ca e aceeasi gama,doar ambalajele s-au schimbat.Nu va zic ce depresie pe mine.:)) De parca pierdusem o persoana draga,un altceva!Mi-am cumparat serul din noua gama,dar nici vorba,era cu totul altceva..iar eu boceam neconsolata si cautam disperata acest ser la toti distribuitorii posibili ca sa-mi fac un mini stoc.Da de unde?Toata lumea imi zicea ca un mai e si un mai e..am mai gasit unul,pe care l-am pastrat ca pe un lucru sfant,il foloseam doar la “evenimente” speciale.Acum ma amuza intamplarea,dar nu va zic atunci ce tragedie!:D:D In fine,serul a reaparut,nu am inteles exact ce s-a intamplat,cred ca s-a schimbat putin din punct de vedere estetic,iar pentru asta i-au trebuit cateva luni bune,timp in care eu am suferit putin(mai mult). J Nu mai are rost sa va spun ca il recomand,nu??? :D

3.Ulei Extraordinar(in traducerea mot à mot) Elseve,ce contine 6 uleiuri extrase din flori pretioase.Deci eu nu ma pot abtine din ras cand citesc asa ceva.:)) :))Mai are prin descriere cuvinte de genul:miraculos,sublim..Suna pompos,intr-atat incat te astepti sa te vindece si de reumatism in timp ce-l aplici pe par.:) Fetelor,facator de minuni nu e,fiti sigure de asta!Nu stiu de ce,dar mereu am avut impresia ca L`Oreal exagereaza mai in toate reclamele cu descrierile si prezentarile produselor.Singurul contra al acestui produs ar fi pretul,destul de ridicat,aproape 10 euro pentru 100 ml.Testul “rezistenta”,l-a trecut cu brio,desi recipientul este din sticla,aceasta este foarte groasa.Al meu a plonjat de la o distanta de aproximativ 2 m direct pe gresie si nu a patit nimic,doar inima mea,care a stat in loc pentru cateva secunde.:D In rest ce sa zic despre acest ser,un avantaj fata de celelalte ar fi faptul ca un miroase deloc a alcool la aplicare,are un parfum discret,a flori(PRETIOASE :D) nu foarte persistent.Consistenta este la fel ca si al celorlalte seruri,destul de lichida,se aplica usor,varfurile au o stralucire frumoasa.Acest ser are o intreaga filozofie despre cum poate fi aplicat..inainte de samponare,pe parul umed ca masca de par..dupa spalare,pe parul uscat.Eu un l-am folosit decat in ultima varianta,despre ce “minuni face” aplicat in celelalte moduri,nu va pot spune.Nu l-as mai cumpara,datorita pretului maricel.

4.Ser reparator pentru varfuri –Pantene

Pro: *varfuri uscate sunt domolite si capata stralucire
         *ambalaj din plastic

         *cantitatea:75 ml

         *pretul nu depaseste 4 euro

Contra: * miros puternic a alcool in momentul aplicarii in palma,dupa cateva secunde e ok
              *ambalaj opac,nu puteti vedea cantitatea folosita si cat mai aveti din produs

              *nu “repara” varfurile deteriorate asa cum promite,pentru ca nu are cum,totusi..e doar un ser!!

              In final o  sa fac o comparatie intre cele 4 seruri si o sa va spun ca toate au aceeasi consistenta,destul de lichida,de aceea nu le-am mai facut fotografii fiecaruia in parte,cel din imaginea de mai jos este ultimul prezentat,Pantene.
 
Il scot din ecuatie pe cel de la Avon,pentru ca este clar preferatul meu,dar nu pentru ca ar face altceva in plus fata de celelelte ci pur si simplu pentru ca am eu o “relatie” mai speciala cu el.:) Deci,din cele 3 ramase poate ca as alege sa cumpar din nou serul de la L’oreal daca ar fi ceva mai ieftin.Nici unul dintre ele un este un produs “rau”,ca nu fac ce promit asta este deja alta problema,99% din cosmetice au aceasta “calitate”.:))

 Voi folositi vreun ser “miraculos”?:D Astept recomandarile voastre.

Sa aveti o zi frumoasa si plina de zambete!

Va pup.

 

 

 

        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta este cea mai importantă,nu ezita să ți-o exprimi!

Design realizat de RANDEEA'S DESIGN SHOP